By: ana lara

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Friday, 2-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Berakhirnya Syawal

 
 
gift untuk tetamu
View all 8 photos...
Dah menjadi kebiasaan opis kitorang wat majlis raya dah nak ujung-ujung Syawal.. Semalam lah berlangsung nyer majlis raya nya... Tapi tahun nih tak meriah sangat.. Sebab tak ramai jemputan... Dalam tengah nak skodeng org tgh layan makanan, bateri lak abis.. Ini jer yang ada nyer..


Friday, 11-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Kisah malam itu

lepak kat sini
layan Senario jap
sambil minum Lemon ice tea
View all 11 photos...
Ini kisah nya klu dah tak der keje nak buat...
Al-kisah intisari rancangan di tv pada hari Rabu 9 Nov 2005..




Quote:
Menulis sajak duka, tak semestinya hati sedang lara...


Tuesday, 8-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Nukilan Hati III

 
Tak der entry raya.. sebab raya nih tak amik gambo..

MENGAPA

Sesekali aku
Merenung ke dalam diri
Apa yang kurangnya
Apa yang silapnya
Hingga aku diperlakukan begini...

Sesekali aku
Mencari di dalam diri
Dimanakah puncanya
Dimanakah salahnya
Hingga aku diperlakukan begini

Sesekali aku
Bertanya pada diri
Sampai bilakah persoalankan membelenggu jiwa
Sampai bilakah persoalankan bertemu jawapannya
Mengapa aku diperlakukan begini

Dan untuk sekali itu
Persoalan terungkai jua akhirnya...

Aku diperlakukan begitu
Hanya kerana
Hatimu berpaling semula
Pada dia
Cinta pertamamu...

< Ana >
5 Mei 2004




Monday, 7-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Timbang ...

 
Bulan pose ada turun sket ekk.. Lepas raya naik banyak pulak..
Apapun, yang penting, sihat..




Thursday, 27-Oct-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Salam Aidilfitri

 
Kepada yang beraya di kampung halaman memasing, semoga selamat di sepanjang perjalanan. Macam Ana nih, raya kat Kelana Jaya jer... Tak der kg..

Apapun, semoga hari raya kali ini membawa seribu keberkatan & kebahagiaan buat semua.




[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net